Pobierz bezpłatne materiały:
- Pozyskuj klientów za pomocą strony internetowej! Raport z błędów na stronach internetowych prawników + checklista! – przygotowane przez simplyyourself.online – kliknij tutaj i pobierz
- PDF – 10 pomysłów na artykuł blogowy – kliknij tutaj i pobierz
- PDF – 5 pomysłów na post na LinkedIn – kliknij tutaj i pobierz
- XLS – Kalkulator umożliwiający wyliczenie Twojej realnej stawki godzinowej od gościa naszego podcastu Katarzyny Solgi – kliknij tutaj i pobierz
- Sprzęt i oprogramowanie przydatne do tworzenia wideo polecane przez eksperta Bartka Dziedzica – kliknij tutaj i pobierz.
Dodatkowe materiały od psycholog Pauliny Danielak na temat stresu:
Więcej wartościowej wiedzy uzyskasz w ramach Legal Room Podcast, Legal Room Shorts, Legal Room Meeting oraz Legal Room MasterClass. Zapraszamy!
Poznaj opinie o Legal Room
Jestem zachwycona podejściem do tematu człowiek prawnik jako całość - a nie prawnik jako byt odrębny istniejący na poziomie wyłącznie zawodowym. Czuję tutaj prawdziwe, niewyidealizowane doświadczenia i cenną merytorykę i doceniam zwracanie uwagi na konieczność otwarcia się na rozwój, również pozaprawniczy, i wyjście poza sztywne, coraz bardziej deaktualizujace się ramy tradycyjnego rynku prawniczego.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Świetna inicjatywa. W pełni popieram Wasz projekt 🙂 Wiedza merytoryczna na najwyższym poziomie, w połączeniu z prostym i zrozumiałym przekazem. Właśnie tak dzisiaj powinna wyglądać obsługa klienta i w tym kierunku ma zmierzać jakość usług prawniczych. Dziękuję serdecznie!
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Nowoczesne podejście do wykonywania tego zawodu który prezentujecie, to zdecydowanie przełamanie lodów tego zawodu owianego tajemnicą i przerysowanego przez seriale TV!
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Gratuluję stworzenia mini kursu, który przybliża ciekawe i współczesne zagadnienia. Każdą lekcję czytało się z przyjemnością. Widać, że były one przygotowywane z pasją! Mam nadzieję, że „Legal Room” będzie się rozwijał a Twórcy będą publikować koleje wpisy.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Cieszę się, że wśród nas młodych prawników odchodzimy od "mosiężnych" kancelarii, na rzecz zrozumienia potrzeb klienta, przekazania mu wiedzy konkretnie, prosto, po ludzku:) Zachodzące przemiany i fakt, że wyrasta nam nowe pokolenie klientów dla których Internet i znajomość nowoczesnych technologii to coś normalnego i oczywistego, wymaga od nas pogłębiania wiedzy w tym zakresie i nabywania nowych umiejętności. Wasz kurs idealnie wpisuje się w ten nurt!
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
jest to świetny pomysł, zrealizowany przez komunikatywnych specjalistów. dzielenie się wiedzą wśród prawników jest rzadkie, jeszcze rzadsze wiedzą specjalistyczną i to nie z poziomu "pokażę, że jestem lepszy/a". wielkie gratulacje i będę śledzić dalej ten projekt
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Super, że podaliście przykłady, a całość napisana jest przystępnym językiem, bez typowo sztywnej prawniczej formy. Odpowiednia częstotliwość materiałów i stały dostęp do nich, bez zbędnych logowań, platform itd. Minimalistyczna, ale pełna treści forma. Organizacyjnie - super. I za to dzięki!
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Świetny kurs który otworzył mi oczy na nowe rzeczy mam nadzieje ze przydadzą mi się w moim życiu zawodowym. Dziękuję i czekam na więcej.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Świetny kurs, przystępne informacje, przedstawienie w ciekawy sposób. Dziękuję!
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Przedsięwzięcie jest dla mnie bardzo cenne gdyż polemizuje (pokazuje ze można inaczej ten zawód wykonywać) z opinia jaka społeczeństwo ma o prawnikach a nie jest ona w moim przekonaniu dobra.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Bardzo fajne podejście do kursantów, sposób przekazania informacji itd. Nie tylko sztywne fakty i treści ale ciekawy sposób prezentacji wiedzy, co pozwala na szybsze jej przyswojenie.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Super sprawa, jesteście fajnymi ludźmi, przed kursem znałam tylko jedną osobę z Waszego trio - a wszyscy jesteście super.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
W moim odczuciu to bardzo potrzebna inicjatywa, mam nadzieję że pociagnie za sobą zmiany, większą otwartość, współpracę pomiędzy prawnikami, współpracę pomiędzy branżami i otwartość prawników na współczesne tematy wykraczające poza samo prawo.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Powiem szczerze, że po raz pierwszy spotkałem się z tego typu inicjatywą w branży prawniczej. Gratuluję pomysłu i realizacji. Czekam na ciąg dalszy 🙂
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Poprzedni
Następny