LEGAL ROOM Masterclass
Kurs on-line nie jest obecnie w sprzedaży.
Nowa edycja planowana na 2022/23.
Zapisz się do newslettera, żeby nie przegapić.
Zapisując się na Legal Room Newsletter właśnie teraz, już za chwilę na Twojej skrzynce będą następujące materiały:
- Pozyskuj klientów za pomocą strony internetowej! Raport z błędów na stronach internetowych prawników + checklista! – od gościni naszego podcastu Asi z simplyyourself.pl
- PDF – 10 pomysłów na artykuł blogowy,
- PDF – 5 pomysłów na post na LinkedIn,
- XLS – Kalkulator umożliwiający wyliczenie Twojej realnej stawki godzinowej od gościni naszego podcastu Katarzyny Solgi,
- dodatkowe materiały edukacyjne na temat stresu od psycholog Pauliny Danielak, gościni naszego podcastu.
OTRZYMASZ RÓWNIEŻ POWIADOMIENIE O STARCIE NOWYCH SPOTKAŃ I SZKOLEŃ ORAZ INNE CIEKAWE INFORMACJE ZWIĄZANE Z LEGAL ROOM!
Zapisanie się oznacza zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach, produktach i usługach związanych z projektem LEGAL ROOM. Rezygnacja możliwa w każdym momencie. Szczegóły w polityce prywatności.
Nie chcesz dołączać do listy mailingowej? Napisz do nas maila, a nieodpłatnie udostępnimy Ci nasze materiały edukacyjne bez udzielania zgody marketingowej.
Poznaj opinie o Legal Room
Uważam, że to wspaniała inicjatywa. Wykupiłam już u Państwa pierwszą edycję kursu. Jestem bardzo zadowolona i w szczególności, jeżeli chodzi o RODO i e-commerce, wiele rzeczy mogłam sobie usystematyzować i wprowadzić nowe rozwiązania. Bardzo dziękuję za Państwa projekt i niesamowitą energię, a także życzliwość, która "wypływa" z każdego materiału.
Oktawia Zarzecka - Uczestniczka Legal Room
Jestem zachwycona podejściem do tematu człowiek prawnik jako całość - a nie prawnik jako byt odrębny istniejący na poziomie wyłącznie zawodowym. Czuję tutaj prawdziwe, niewyidealizowane doświadczenia i cenną merytorykę i doceniam zwracanie uwagi na konieczność otwarcia się na rozwój, również pozaprawniczy, i wyjście poza sztywne, coraz bardziej deaktualizujace się ramy tradycyjnego rynku prawniczego.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Świetna inicjatywa. W pełni popieram Wasz projekt 🙂 Wiedza merytoryczna na najwyższym poziomie, w połączeniu z prostym i zrozumiałym przekazem. Właśnie tak dzisiaj powinna wyglądać obsługa klienta i w tym kierunku ma zmierzać jakość usług prawniczych. Dziękuję serdecznie!
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Nowoczesne podejście do wykonywania tego zawodu który prezentujecie, to zdecydowanie przełamanie lodów tego zawodu owianego tajemnicą i przerysowanego przez seriale TV!
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Gratuluję stworzenia mini kursu, który przybliża ciekawe i współczesne zagadnienia. Każdą lekcję czytało się z przyjemnością. Widać, że były one przygotowywane z pasją! Mam nadzieję, że „Legal Room” będzie się rozwijał a Twórcy będą publikować koleje wpisy.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Cieszę się, że wśród nas młodych prawników odchodzimy od "mosiężnych" kancelarii, na rzecz zrozumienia potrzeb klienta, przekazania mu wiedzy konkretnie, prosto, po ludzku:) Zachodzące przemiany i fakt, że wyrasta nam nowe pokolenie klientów dla których Internet i znajomość nowoczesnych technologii to coś normalnego i oczywistego, wymaga od nas pogłębiania wiedzy w tym zakresie i nabywania nowych umiejętności. Wasz kurs idealnie wpisuje się w ten nurt!
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
jest to świetny pomysł, zrealizowany przez komunikatywnych specjalistów. dzielenie się wiedzą wśród prawników jest rzadkie, jeszcze rzadsze wiedzą specjalistyczną i to nie z poziomu "pokażę, że jestem lepszy/a". wielkie gratulacje i będę śledzić dalej ten projekt
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Super, że podaliście przykłady, a całość napisana jest przystępnym językiem, bez typowo sztywnej prawniczej formy. Odpowiednia częstotliwość materiałów i stały dostęp do nich, bez zbędnych logowań, platform itd. Minimalistyczna, ale pełna treści forma. Organizacyjnie - super. I za to dzięki!
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Świetny kurs który otworzył mi oczy na nowe rzeczy mam nadzieje ze przydadzą mi się w moim życiu zawodowym. Dziękuję i czekam na więcej.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Świetny kurs, przystępne informacje, przedstawienie w ciekawy sposób. Dziękuję!
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Przedsięwzięcie jest dla mnie bardzo cenne gdyż polemizuje (pokazuje ze można inaczej ten zawód wykonywać) z opinia jaka społeczeństwo ma o prawnikach a nie jest ona w moim przekonaniu dobra.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Bardzo fajne podejście do kursantów, sposób przekazania informacji itd. Nie tylko sztywne fakty i treści ale ciekawy sposób prezentacji wiedzy, co pozwala na szybsze jej przyswojenie.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Super sprawa, jesteście fajnymi ludźmi, przed kursem znałam tylko jedną osobę z Waszego trio - a wszyscy jesteście super.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
W moim odczuciu to bardzo potrzebna inicjatywa, mam nadzieję że pociagnie za sobą zmiany, większą otwartość, współpracę pomiędzy prawnikami, współpracę pomiędzy branżami i otwartość prawników na współczesne tematy wykraczające poza samo prawo.
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Powiem szczerze, że po raz pierwszy spotkałem się z tego typu inicjatywą w branży prawniczej. Gratuluję pomysłu i realizacji. Czekam na ciąg dalszy 🙂
Uczestnik mini kursu “Prawnik jest dla klienta, czyli UX w branży prawnej”
Poprzedni
Następny